پاینده ایران - علی کیمیایی

پاینده ایران - علی کیمیایی

Facebook Badge

۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

ناصر حجازی




در این وادیه سنگی

در این پهنای ویرانگر

که دستی هم نمی چیند

گل یاس لطافت را

من از آن کس که فردا را

دراین وادیه بگذارد٬ نمی ترسم

من از پیدایش هر نور

در این دیوانه بازار هم نمی ترسم

******

تمام راه ها مسدود

تمام چشم ها نمناک

ولی در پهن دشت آسمان آبی آبی

دو چشم صاف می بارند

دو چشمی که در آغوش محبت ها

به دنبال دلی پر درد می گردد

دو چشم آبی آبی ٬ به دنبال کلامی محکم وسنگین

******

من از طعم بلند و ژرف این آبی

ندانستم کلام سبز آبی را

من از کام عسل فام شباهنگام

سحر را تا به آخر خوب نفهمیدم

******

سحر با چشم آبی٬کنار سفره ای از یاس

ندید هرگز نگاه آشنایی

نگاه سبز آبی ٬نگاه آبی رنگین

******

سپس دیوانه وار بارید

وچشمانش در این دیوانگی

اندیشه ای مبهم دعا می کرد

دعای سبز روشن را

که در چشمان یک ماتم زده

هرگز دعایی نیست ....




پیام تسلیت شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت درگذشت ناصر حجازی دروازه بان و قهرمان ایرانزمین 

از دریافت خبر درگذشت شادروان ناصرحجازی بی نهایت متاثر شدم. وی جای ویژۀ خود را به عنوان دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران داشت و حال برای ابد ثبت کرده است. به یاد خاطرات شیرینی از جوانی خود می افتم که ناصر حجازی، همراه با دیگر اعضای تیم ملی...



  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر