پاینده ایران - علی کیمیایی

پاینده ایران - علی کیمیایی

Facebook Badge

۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

مهندس سحابی و دخترش هاله با فاصله یک روز از هم از دنیا رفتند


احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری که در مراسم سحابی بوده گفت لباس شخصی ها با
عربده و خنده و بی احترامی جو را متشیج کردند و اجازه ی تشییع ندادن و این
باعث آشفتتگی هاله شد و یکی از مأمورین عکس مهندس سحابی را که در دست هاله
بود پاره کرد و با ایشان درگیر که این امر موجب جمله عصبی و شوک عصبی وی
شده و با لگد ایشان را به یک ون انداختند که به متاسفانه به بیمارستان نرسید
برابر گزارشهای خبر گزاریها هاله سحابی فرزند عزت اله سحابی فعال سیاسی و ملی مذهبی ، که با کسب مرخصی از زندان در مراسم خاکسپاری پدرش عزت‌الله سحابی شرکت کرده بود،   در تشیع جنازه پدرش توسط مامورین رژیم بوسیله پنجه بکس ترور شد !! پیکر ایشان هنوز به سر کوچه ای که منزل شان در آن قرار دارد نرسیده بود که عده ای لباس شخصی که با مینی بوسدرآن مکان حضور یافته بودند به زور از خانواده شان ربوده به قبرستان منتقل کردند و عده ای را هم دستگیر نمودند. تا افراد مشایعت کننده به قبرستان برسند مراسم شروع شده بود ( این ترفند جدید برادران گمنام امام زمان است و در مراسم تشیع زنده یاد ناصر حجازی هم همینگونه عمل کردند و جنازه وی را ربوده و با ایجاد تاخیر در حرکت خانواده و مشایعت کنندگانش قبل از رسیدن خانواده اش به بهشت زهرا جنازه را دفن کرده و حتی از ورود خانواده و بستگان ناصر حجازی به قطعه نام آوران جلو گیری بعمل آوردند )   سوال اینجاست که مردم ایران تا کی میخواهند در مقابل این همه ظلم و جنایت سکوت کنند ؟ آیا باید منتظر بمانیم تا نوبت به خانواده ما برسد ؟ هاله بچه جرمی باید کشته شود ؟ مگر عزا داری و تشیع جنازه برای  پدر جرم است ؟ چرا این رژیم از جنازه مردم هم وحشت دارد ؟ آیا برای فعالیت سیاسی پدر باید فرزندش را کشت؟ آقایان خاتمی وکدیور ودیگر اصلاح طلبان محترم !!!  باز هم فکر میکنید برای همینگونه جنایات ، مردم باید از رهبر عذر خواهی کنند ؟ ننگ بر جمهوری اسلامی و کلیت نظام و کسانیکه بدون یک کلمه زیاد یاکم به جمهوری اسلامی و قانون اساسی اش اعتقاد دارند !!!!!  به همین منظور برخی از بانوان فعال سیاسی و حقوق بشری از تمام هم میهنان و بانوان گرامی دعوت کرده اند که عصر امروز 11 خرداد ماه ساعت 6 بعد از ظهر در میدان ونک اجتماع کرده و پس از آن برای عرض تسلیت به خانواده سحابی بطرف منزل آن شادروان واقع درپل گیشا / خیابان نسیم (پشت بانک کشاورزی) /مجتمع مسکونی نسیم دانش / بلوک ۳۰  حرکت نمایند . سکوت تو هموطن تائید نظام فاسد اسلامی است



قتل دختری بی گناه زیر تابوت پدر، 
ربودن جسد، دفن عجولانه و شبانه قبل از معاینه پزشکی قانونی
ننگی نیست که بتوانی از آن فرار کنی. 
مزدوران خامنه ای چنان مستاصل شده اند که نمیدانند جنایت هولناکی که مرتکب شده اند را چگونه جمع و جور کنند. از صبح امروز همه یک صدا صحبت از بیماری قلبی و قند هاله سحابی می کنند ولی نمیتوانند بگویند که چرا از معاینه پیکر هاله سحابی توسط پزشکی قانونی و پزشکان مستقل جلو گیری کردند یا جوابی برای ربودن جسد و دفن عجولانه و شبانه آن ندارند درحالی که در همان دینی که خود را مروج ان میدانند دفن شبانه را مکروه می شمارد. خامنه ای و سگ هایش میدانند که خون هاله سحابی دامن آنان را خواهد گرفت. دیگر راه فرار و توجیه جنایت با توسل به دروغ نیز برای آنان بسته است. جمهوری اسلامی با این جنایت به پایان خود از هر زمان دیگر نزدیکتر شد و با این جنایت نام خامنه ای در کنار پست ترین چنایتکاران تاریخ بشر قرار خواهد گرفت


سحام نیوز: صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مرحوم عزت الله سحابی،که هاله سحابی به دست ماموران لباس شخصی کشته شد؛ محمد معتقد لاریجانی فرماندار شمیرانات و فرمانده حمله به منزل کروبی در شب های قدر نیز حضور چشمگیری داشت. به گزارش منابع موثق سحام نیوز، لاریجانی امروز فرمانده نیروهای مستقر در مراسم را عهده دار بود و  برای اینکه شناسایی نگردد درون خودروی پرشیا همراه با ماسک آلودگی هوا،  لباس شخصی ها و نیروهای امنیتی را هدایت می کرد.
لازم به توضیح است، بررسی عکس ها و گزارش ها از روز حمله به خانه مهدی کروبی حکایت از آن دارد که محمد لاریجانی فرماندار شمیرانات در طول حملات نیروهای لباس شخصی و شکستن درها و شیشه ها و تیر اندازی و پرتاب گاز اشک آور به خانه نه تنها در محل حملات حضور داشته که به نوعی رهبری نیروهای لباس شخصی را نیز عهده دار و خود شخصا در اقدامات صورت گرفته در آن شب علیه مهدی کروبی پیشتاز بوده است.

افشاگری سحام نیوز- فرمانده نیروهای لباس شخصی در مراسم تشییع پیکر مرحوم عزت الله سحابی,همان لاریجانی فرماندار شمیرانات, رئیس حمله کنندگان به منزل کروبی است!


ساماندهی آشوب جلوی منزل مهدی کروبی

نفر وسط لاریجانی فرماندار شمیرانات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر