پاینده ایران - علی کیمیایی

پاینده ایران - علی کیمیایی

Facebook Badge

۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

خمینی چطور خمینی شد

ابروبادومه و خورشید وفلک در کارند
تا خمینی از محبس به ملکوت برسد
خرداد ۴۲ تا خرداد ۶۷ سالهای عجیبی برای ایران بود
داستان«حجت الاسلام خمینی» اخوندی متوسط درزندانی که برای اعدام رفت ولی به جایش «ایت الله العظمی خمینی» رهبر شیعیان جهان برگشت بیرون داستانی پر ازمکرو توطیه های شرقی و وارونه نوشتن واقعیت است.
خمینی در پی مخالفت با شاه و مخصوصا قضایای رفراندوم و انقلاب سفید دستگیر شد ودر خطر اعدام قرار گرفت
به همت دکترمظفربقایی رهبرحزب زحمتکشان و «احتمالا دوستانشان در دولت فخیمه بریتانیای کبیر--ازمن نشنیده بگیرید »و یک سری جریانات بسیارگیج کننده خمینی که یک سرهنگ(حجت الاسلام) شورشی بود درحالیکه بسیاری ازخود اخوندها مخالف بودند اما به نظر همت دکتر بقایی و نیروی الهی که پشت این مردمقدس بود«بخوانید نیروی الهی دولت بریتانیا» اقای خمینی در محبس فقطچلوکباب اعلی خوردند از دوستانشان پذیرایی کردند و دیگر«شکنجه های اینچنینی» و ناگهان سرهنگ شورشی شد ارتشبد و فرمانده کل یا مرجع تقلید کل شیعیان جهان. شاه و یارانش هم چیزی نمیتوانستند بگویند دیگر!
«دقت کنیم طبق قانون اساسی مجتهدان درجه اول حق نظر دادن دزقانون رادارنددکتر بقایی برداشت با زیرکی قانون را تفسیر کرد که پس این یعنی مجتهدان مثل نمایندگان مجلس مصونیت دارند{ازخودش ساخت قبل ازین نبود این تفسیر} و درمرحله دوم خمینی را کردند مجتهد وبعدمرجع تقلید با هزارویک نیرنگ و فریب»
دکترمظفربقایی افتخار این حرکت عظیم ارتقا خمینی رادارد اما ببینیم مظفربقایی کیست و خمینی چندتادرجه به بقایی داد
بقائی از بنیان گذاران جبهه ملی بود ولی از سال ۱۳۳۱ شروع به مخالفت با دکتر مصدق کرد و تا کودتای ۲۸ مرداد از سرسخت‌ترین مخالفان او بود.
او در اواخر اردیبهشت ۱۳۳۰ همراه با خلیل ملکی حزب زحمت‌کشان ملت ایران را تأسیس کرد. درهمین مقام بود که از خمینی دفاع کرد.
او پس از انقلاب به اتهام توطئه علیه نظام زندانی شد و در سال ۱۳۶۶ بدرود زندگی گفت. علت مرگ او به درستی مشخص نیست. برخی آن را به بیماری سفلیس و برخی دیگر به ماجرای قتلهای مخالفان جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند. جسد او در آرامگاه خانوادگی مظفر بقائی کرمانی در گورستان بهشت زهرا مدفون است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر