پاینده ایران - علی کیمیایی

پاینده ایران - علی کیمیایی

Facebook Badge

۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

حقه ی روباه مکار


روباه یا همان « شیخ روباه» خودمان جانوری است که وقتی احساس خطر کند خودش را به مردن می‌زند، تا جان خودش را نجات بدهد و طوری هم می‌میرد که پزشک قانونی هم نمی‌تواند تشخیص بدهد که مرده است یا نه، و همین شیخ روباه جاهای دیگری وبه منظورهای دیگری هم خودش را به مردن می‌زند وکلا خیلی حقه‌ها وکارها بلد است، ولی انصافا من فقط همین یکی را که با دوتا چشمان خودم دیدم، برایتان نقل میکنم
وقتی که تقریبا  هشت  یا نه سال داشتم؛  یک روز داشتیم تو حیاط خانه بازی می‌کردیم که یکهو سر وصدای تعداد زیادی از بچه ها را از توی کوچه شنیدم  با سرعت در را باز کردم و پریدم بیرون، دیدم ده دوازده تا از بچه‌ها طنابی را به پای روباهی بسته‌اند و دارند روی زمین میکشند. جلو رفتم و نگاه کردم , روباه ظاهرا مرده بود و هیچ حرکتی نداشت. ازبچه ها پرسیدم، اینو از کجا آوردین؟ چرا اینکارش می‌کنین؟ گفتند: توی ده  دور یک مرغدونی گیرش آوردیم و  با سنگ کشتیمش و حال داریم می‌بریم بیاندازیمش پشت باغ. من هم با بچه‌ها راه افتادم. گرچه همان وقت‌ها هم از اینکه هر جانداری را بیازارند خوشم نمی‌آمد، رفتیم همان «پشت باغ»جایی که تقریبا خارج از ده بود  بچه ها روباه را همانجا انداختند. وقتی که می‌خواستیم برگردیم من برگشتم و طناب را از پای روباه باز کردم ( شاید فکر می‌کردم جایی این طناب  بدردم می‌خورد) هنوز ده پانزده  متر از روباه دور نشده بودیم که خودم با همین چشمانم دیدم که روباه مرده  بلند شد و مثل برق پا گذاشت به فرار،  بچه ها همه برگشتند دوباره با سنگ افتادند دنبال روباه ولی دیگر دیر شده بود و روباه خیلی سریع از ما دور شد وصد متری ان طرف‌تر که رفت برگشت و نگاهی به ما کرد وبه ریش ما خندید و دوباره راه‌اش را گرفت و رفت. و مطمئنا رفت تا شب  دوباره برگردد و کاری که موفق نشده بود انجام بدهد را تمام کند. 


  بعد از انتخابات که خامنه ای احساس خطر کرد، تا بحال بارها و بارها شایعات  زیادی در مورد مرگ اقا شنیده‌ایم ده ساله می گن خامنه ای داره می میره !!!!

یکی از انها یک سال و نیم پیش بود که مشایی گفت خامنه‌ای بزودی خواهد مرد و نیست تا جلو او عرض اندام کند، این خبر کم کم داشت فراموش می‌شد که در افشاگری اسرار محرمانه  مشکوک «ویکی‌لیکس» که از قول هاشمی رفسنجانی گفتند که آقا سرطان خون دارند و خیلی وضع سلامتی مبارک خراب است و چند ماهی بیشتر به زندگی‌اش نمانده است، و  باز همین خبر و افشاگری کم کم داشت فراموش می‌شد که  همین  مشایی چند روز پیش دوباره تاکید کرده که آقا بزودی خواهد مرد و در انتخابات آینده نیست که مانع کاندیداتوری  ایشان بشود ولی تا به حال که آقا همچنان ُسر و مر و گنده نشسته است و به غارت اموال  و دارو ندار و  حیثیت و شخصیت مردم ایران مشغول است و از من و شما هم سالم‌تر و نورانی‌تر است،.............



و بچه‌های عزیز ایران باید مواظب باشند و بدانند که این شایعات حقه  روباه بیش نیست و فقط وفقط برای حفظ آقا و نظام است..................!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر